אורשר התנצל ותקף: "אני בז לקשת המזרחית ולש"ס"

    "אני איש זקן, אני פנסיונר של גלי צה"ל, עבדתי שם 45 שנה באמונה, מעולם לא תמצא גרגיר באמירות שאני מואשם בהם היום. אני את החותם שלי השארתי, שובל של מעשים ושל מפעלים שהקמתי כאן בארץ לקידום, יותר מהרבה הרבה אחרים. אי לא גזען ואני לא מתנשא".
    דוד לזר 4 Comment on אורשר התנצל ותקף: "אני בז לקשת המזרחית ולש"ס"

    לאחר שדבריו עוררו סערה רבתית, גידי אורשר התראיין הבוקר ב'קול חי' • "אני בז לאותם אנשים, מיעוט שמנסה למשוך לאחור את החברה בישראל, והם: הקשת המזרחית וש"ס" • וגם: "עברתי ניתוח מסובך, הרופא הדתי אמר כל הזמן תהילים"

    צילום: יוטיוב
    "אני איש זקן, אני פנסיונר של גלי צה"ל, עבדתי שם 45 שנה באמונה, מעולם לא תמצא גרגיר באמירות שאני מואשם בהם היום. אני את החותם שלי השארתי, שובל של מעשים ושל מפעלים שהקמתי כאן בארץ לקידום, יותר מהרבה הרבה אחרים. אי לא גזען ואני לא מתנשא".
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש גל"צ גידי אורשר ביקש הבוקר (ראשון) להבהיר את דבריו שגררו אמש לסערה גדולה. בראיון למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' סיפר אורשר על השעות האחרונות שעוברות עליו.

    "אני לא רוצה להרחיב יותר מידי, נקלעתי כמו כמה מקרים בעבר למגרש כדורגל סוער ואכזרי במיוחד. פוליטיקאים מצד אחד שמנצלים טקסטים לניגוחים פוליטיים ולקידום האג'נדות הפוליטיות שלהם, שרת התרבות, דרך שר הפנים ועד ראש הממשלה, שטוענים שטקסט שכתבתי הוא מפלג, ראש הממשלה שהפך את הפילוג בעם לאמנות זה הדברים שיש לו להתעסק?", אמר בראשית דבריו.

    אורשר הסביר, כתבתי נגד "קבוצות אינטרסנטיות שמעוניינות לשמר את הפילוג ואת הקהלים לאחור, החבורה הזו התחילה לגלגל כדור שמן שאני קווה שילך ויתכווץ עם החמסין ומזג האוויר ועם פרשיות חדשות שעולות. והעיקר שהם מפמפמים דברים שלא כתבתי ולא התכוונתי. התכוונתי לתת כבוד לאנשים שהקימו את המדינה, אני ציוני – אוהב את המדינה ואת אזרחיה על כל הסוגים, אולם יש גופים בנו שדואגים לזרוע פירוד ושנאה שהולכת וגדלה בימים אלו ומאיימת לכלות אותנו, נגדם יצא הפוסט הזה, לא נגד מזרחים ולא נגד אשכנזים שבחרו בהתפתחות".

    "אני מרגיש שאני כלי פוליטי של האנשים שכעת יושבים בישיבת ממשלה בירושלים, ובמקום לדון על מצבנו הכלכלי ושאר הנושאים, הם דנים על גידי אושר, קשקוש".

    אך למרות הבהרותיו, תקף אורשר והסביר כי דבריו כוונו לש"ס: "אני בז לאותם אנשים ספציפיים, מיעוט בתוך חברה שמנסה ללכת קדימה, מיעוט שמנסה למשוך לאחור את החברה בישראל, והם הקשת המזרחית בצד אחד, וש"ס אתם מצד שני", הסביר, "זה שיש קבוצה של אנשים שהם עושים דברים שלא יעשו – זה לא הופך אותי לגזען. אתה לא תהפוך אותי לגזען, גזען זה אם הייתי אומר שכל המזרחיים כאלו. אני אומר שלא כל המזרחים, אלא קבוצה קטנה".

    "יש לכם (לש"ס, ד.ל) כוחות פוליטית הרבה יותר גדולים מאשר אני הקטן, אין לי שום דבר איש ולא נגד אף אחד נגד האנשים הללו, הבעיה שלי, היא בפעילות של אותן קבוצות שמנצלות את הכאב שחלק מהחברה מתקיימות עליו ומייצרות את הפילוג בעם".

    לדבריו, "לשים את הדבר הזה כפי ששמו – זה פירוש מאוד לא נכון ורחוק ממה שהתכוונתי", אמר וסיפר כי "בעוד כמה רגעים אני עומד לפרסם פוסט שבו אני כותב כי" רבים לא הבינו את מה שנכתב ועל זה אני מצטער. האם שתיתם מספיק את דמי. הכל טוב?".

    אורשר השיב לטענות שהוא חיפש רק כותרות: "אני איש זקן, אני פנסיונר של גלי צה"ל, עבדתי שם 45 שנה באמונה, מעולם לא תמצא גרגיר באמירות שאני מואשם בהם היום. אני את החותם שלי השארתי, שובל של מעשים ושל מפעלים שהקמתי כאן בארץ לקידום, יותר מהרבה הרבה אחרים. אי לא גזען ואני לא מתנשא".

    לסיום הוא סיפר בגילוי לב: "לפני כשבוע עברתי ניתוח מסובך על ידי מנתח חרדי, שקרא כל זמן הניתוח תהלים. ואני מקווה שבעקבות זה אבריא".

    האזינו לראיון המלא:



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מרדכי. לקשת המזרחית הדמוקרטית. המשיכו במלאכה וביתר שאת דרשו השוואת זכויות לתושבי הפריפריה כמו הקיבוצים והמושבים לרבות בנים ממשיכים בדיוק כפי שנותנים לבניהם של הקיבוניקים. ופיצוי מלא לוותיקי העולים על העוול ההשפלה והקיפוח.

    2. 2

      שימו לב אליו ולשכמותו, הוא מנסה לעשות לעצמו סטיגמה של מסכן ואומלל. להפעיל אצלכם את האקט האנושי 'אלקים יבקש נרדף' ולהפנות את כל הכעס והתסכול אל….
      הזהרו ממנו ומשכמותו( ע"ע י.ל.)!!!!!!!!!!!!!

    3. 1

      חצוף שאין כמוהו מיסכן שיחזור בתשובה דחוף אבל אין מה לעשות איך מרן אמר {אותו בעצמו רדפו}אחינו אשכנזים לא אוהבים אותנו אבל המשיח בדרך והוא יגאלינו